Meet the team!

Samen grenzeloos nieuwsgierig!

 

Fenna van Kerckhoven

Fenna van Kerckhoven

Eigenaar | Contentstrateeg

Als ondernemer ben ik grenzeloos nieuwsgierig en ben ik sterk in sales en klantencontact. En als contentstrateeg denk ik oplossingsgericht en duik ik met empathisch vermogen in de huid van de doelgroep. Dankzij mijn drive en betrokkenheid lever ik klanten een compleet pakket; van strategie tot uitwerking, volledig gestructureerd en verzorgd.

Jiva Hemelsoet

Jiva Hemelsoet

Online Marketeer

Mijn interesse ligt bij vormgeving, communicatie en online marketing. Deze drie aspecten met elkaar te combineren zorg ik ervoor dat dat de juiste doelgroepen worden bereikt via SEO, SEA en social media. Vooral in het bedenken en schrijven van creatieve content voor social media en website vind ik mijn uitdaging. Ik werk in loondienst en daarnaast help ik Studio Luchtig als freelancer.

Ineke van Kerckhoven

Ineke van Kerckhoven

Content Creator

Teksten schrijven, onderzoek doen naar een onderwerp/bedrijf en me er helemaal in verdiepen. Dat is wat ik het liefste doe! De creativiteit van het schrijven vanuit meerdere perspectieven en onderwerpen, dat maakt het een extra leuke uitdaging.

Sem Hendriks

Sem Hendriks

Grafisch Vormgever

Mijn passie ligt bij het visualiseren van mijn creativiteit in verschillende vlakken. Ik creëer huisstijlen, websites, content en beelden. Daarbij heb ik mijn eigen bedrijf genaamd Walldsigns waar ik zelf muurdecoratie maak én verkoop en werk ik als business developer bij Interpolis.

Mark van Kerckhoven

Mark van Kerckhoven

SEA Specialist

Na meer dan 10 jaar ervaring opgedaan te hebben als SEA specialist bij enkele werkgevers ben ik nu zelfstandig inzetbaar als Google Ads specialist via VKOM. Ik help hele diverse bedrijven, groot en klein, om middels Google adverteren hoger in de zoekmachine van Google te komen.

Adviesgesprekken

Vaste klanten

Geschreven artikelen

Koppen koffie

Aanbevelingen & Projecten

“Fenna werkt super zelfstandig en denkt pro-actief na wat er goed zal zijn voor onze communicatie. Fenna is echt zo’n jong talent die je graag in de buurt wilt houden en die alle kansen grijpt die er liggen!”

Fanny Koerts, Wij Zijn Jimmy’s

“Fenna schreef de seo teksten voor mijn nieuwe website. Haar flinke dosis nieuwsgierigheid zorgde er niet alleen voor dat ze alle informatie over mijn bedrijf kreeg die ze nodig had, maar zorgde er ook voor dat ik nieuwe inzichten kreeg en daar ook zelf weer mee aan de slag kon. Ze is creatief, schakelt snel en professioneel, echt een topper. Ik vond het een hele fijne samenwerking!”

Denise van Duren, Denise Branding Fotografie

“Omdat ik twee bedrijven heb, raakte de promotie van Kleine Kanjers steeds meer in het slop. Fenna heeft dat in twee maanden tijd rechtgetrokken door de fotografie en het schrijven van social media en blogposts van me over te nemen. Ze is bovendien enorm proactief en komt steeds met mooie, nieuwe ideeën, waardoor ik er geen omkijken meer naar heb. Na elke post ben ik weer positief verrast en benieuwd waar ze de volgende keer mee komt.”

Hanneke de Wit, Kleine Kanjers

Soms schrijf ik over schtijven

Dit is nu marketing van Seth Godin – review

Dit is nu marketing van Seth Godin – review

Het boek ‘Dit is nu marketing’ van Seth Godin omschrijft marketing op een manier waardoor ik mezelf wil gaan specialiseren in marketing. Maar dan wel zijn visie op marketing! Want zo hoort marketing te zijn. Dit is nu marketing Door mijn ervaring met social media en...

Zo vergeet je nooit meer iets op social media te plaatsen!

Zo vergeet je nooit meer iets op social media te plaatsen!

Daar zit je dan op vrijdag, laat in de middag. Helemaal vergeten om iets op social media te plaatsen! Weer een week voorbij... Dat wil je natuurlijk niet hebben. Mijn advies: denk vooruit! Vergeet nooit meer iets op social media te plaatsen "Denk vooruit". Misschien...

De Online Marketing Tornado – Review

De Online Marketing Tornado – Review

Ik moet eerlijk toegeven dat ik lang heb getwijfeld om het boek De Online Marketing Tornado te kopen, maar uiteindelijk werd ik geinfluenced. Ik zag online overal het boek voorbij komen. Toen kon ik het toch niet laten om het boek te kopen :). Het moet...