De onlinewereld zit vol mogelijkheden en juist dát fascineert mij. Maar waar moet je beginnen als je content wilt gaan delen? Een van de lastigste dingen van delen is dat je steeds weer iets nieuws moet verzinnen. Maar wat als het ook handiger kan? Vandaag deel ik mijn tactiek en die werkt altijd!

Content delen, waar te beginnen?

Soms kan het net lijken of dat iedereen je twee stappen voor is. Er is al iets op social media geplaatst voordat jij überhaupt een onderwerp hebt verzonnen. Of dat je al dagen het plaatsten van een bericht aan het uitstellen bent, je weet niet zo goed welke foto er op je feed past, is het wel leuk genoeg… Heel vervelend! Daarom help ik je vandaag door mijn beste tactiek te delen zodat jij altijd weet waar je moet beginnen!

Werk met rubrieken!

Magazines werken al jaren met rubrieken en tv porgramma’s werken met een vast format. Dus waarom kun jij dat ook niet doen? Het is misschien heel simpel én daarom werkt het. Werken met vaste rubrieken worden vaak getoond middels een hashtag (#). Als je er op gaat letten werken er veel meer mensen met rubrieken dan je wellicht nu denkt. Zoals #maandagmotivatie #wednesdayworkout of #fridayfeeling. 

Op deze manier weet jij op welke dagen je wat kunt plaatsen én je volgers weten wat ze van je kunnen verwachten!  Selecteer een aantal rubrieken, zodat je af kunt wisselen. Win-win! De rubrieken kun je perfect aanpassen aan jouw bedrijf of aan jouw boodschap. Als je een bedrijf hebt dat zich focust op een gezonde levensstijl, deel je bijvoorbeeld elke donderdag #quoteoftheday.

Heel veel succes en ik zie je content wel verschijnen op mijn feed! Vragen? Laat het mij weten: info@studioluchtig.nl.

Met luchtige groetjes, 

Fenna

Download hier GRATIS mijn e-book10x content ideeën

Deel dit artikel op Pinterest:

Content delen waar te beginnen